LICEUL TEHNOLOGIC VASILE GHERASIM
COMUNA MARGINEA, JUDEȚUL SUCEAVA, STRADA PRINCIPALĂ NR.918, TELEFON/FAX 0230416152, EMAIL: scmarg1@yahoo.com
ANUNȚURI
09.10.2024 Rezultat testare
din 09.10.2024 (înainte de contestații)
08.10.2024 Rezultatele
etapei de evaluare a dosarelor depuse pentru testarea din 09.10.2024
04.10.2024 Anunț privind organizarea testării în
unitate pentru ocuparea 0,5 normă la plata cu ora, profesor suplinitor fără
studii corespunzătoare postului ( detalii aici)
09.07.2024 Anunț privind rezultatele selecției dosarelor
pentru post informatician I.S. , 0,5
normă AFISAT la secretariat și
pe site AICI
Contestațiile
se pot depune la secretariat sau on-line pe adresa scmarg1@yahoo.com în data de 09.07.2024 în
intervalul orar 10.00-12.00;
18.06.2024 Anunț concurs pentru
post contractual conform H.G. 1336/2022
LICEUL TEHNOLOGIC VASILE GHERASIM , cu sediul în LOC. MARGINEA,
STR.PRINCIPALA, NR.918, JUD.SUCEAVA, C.U.I.: 14152548, organizează concurs,
pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului: execuție;
2. Denumirea postului:
INFORMATICIAN, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura LICEUL
TEHNOLOGIC VASILE GHERASIM ; comuna Marginea, jud. Suceava
3. Gradul/Treapta
profesional/profesională: I S;
4.
Numărul de posturi: 0.5;
5. Durata timpului de lucru (doar în
cazul angajărilor pe perioadă determinată):nu este cazul ;
6. Vechimea in muncă: 7 ANI;
7. Nivelul studiilor: S - absolvirea, cu diplomă, a unei instituții
de învățământ superior de profil;
MODEL FIȘĂ
DE ÎNSCRIERE- anexa nr. 2
Dosarele de concurs se depun la serviciul secretariat al Liceului
Tehnologic Vasile Gherasim din localitatea MARGINEA, STR.PRINCIPALA, NR.918,
JUD.SUCEAVA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:Cuciurean
Ancuța, email: scmarg1@yahoo.com, tel. 0230416152
Data publicării si afișării
anunțului de concurs este: 6/20/2024
Documente solicitate candidaților pentru
întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs,
conform modelului prevăzut la anexa
nr. 2;
b) copia actului de identitate sau
orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de
valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie
sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă
nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea
condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția
publică;
e) copia carnetului de muncă, a
adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste
vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea
postului;
f) certificat de cazier judiciar
sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să
ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie
al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6
luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate
comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute
la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național
automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de
exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru
completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea
Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările
ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul
sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și
orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul
direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte
categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau
evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun
european.
Condițiile generale prevăzute de art. 15 din
H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau
temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de
Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542
alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările
ulterioare:
a) are cetățenia română sau
cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia
Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris
și vorbit;
c) are capacitate de muncă în
conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 Codul muncii, republicată, cu
modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate
corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței
medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare
abilitate;
e) îndeplinește condițiile
de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții
specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv
pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale,
contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție
sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției,
infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană
candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale
pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit
reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă
complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa
funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura
activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față
de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei
funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile
prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la
persoanele care au
comis infracțiuni sexuale,
de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și
pentru completarea Legii
nr. 76/2008 privind
organizarea și funcționarea
Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
pentru domeniile prevăzute
la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiții specifice de
participare la concurs:
- Cerințe specifice (conform
art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019):
-
Abilități avansate de operare Pc în Word, Excel, Access, Googledocs
- Competențe in depanarea și
întreținerea hardware și software a calculatorului și a
echipamentelor periferice.
- Competențe in administrarea rețelelor de
calculatoare
- Competențe de operare a
datelor și de instalare și utilizare a sistemelor de operare și
a softurilor educaționale
- Cunoștințe utilizare
sisteme de monitorizare video
- Cunoștințe de utilizare
a softului specific activității in școli: EDUDSAL, REVISAL, SIIIR,
- Noțiuni de comunicare in relații
publice
- Spirit organizatoric
- Abilități de comunicare și
relaționare
- Disponibilitate la sarcini și
timp de lucru prelungit
- Capacitate de gestionare a
timpului și priorităților
Bibliografie și tematică:
I. Bibliografia de concurs:
1. Rețele
de calculatoare- Andrew. S. Tanenbaum, Editura Byblos, 2003
2. Rețele
locale de calculatoare- proiectare și administrare -Munteanu Adrian, Greavu
Șerban Valerica, Editura Polirom, 2003
3. Rețele
de calculatoare depanare și modernizare - Terry Ogletree, Editura Teora, 2001
4. Rețele
locale de calculatoare - de la cablare la interconectare Emil Cebuc, Vasile
Teodor Dadarlat, Editura Albastra
5. Învață
singur Microsoft Windows XP în 24 de ore - Greg Perry, Editura Niculescu, 2004
6. Microsoft
Windows
7. 7-
Steve Johnson, Editura Niculescu, 2010 7. Manual de Windows 8 Katherine
Murray, Editura Teora, 2012
8. Microsoft
Office 2007. Ghid vizual rapid (Word, Excel, Power Point, Outlook, OneNote,
Publisher), Steve Schwartz (traducere Emilian Cercel), Editura Niculescu, 2009
9. Access
2007 Microsoft Office - Steve Johnson, Editura Niculescu, 2008
10. Baze
de date și administrarea acestora în ACCESS Mihaela Mureșan, Editura
Economică, 2004
11. Învață
singur SQL în 10 minute Ben Forta, Editura Teora, 2004
NOTĂ: În vederea pregătirii pentru
concurs, candidații vor putea consulta lucrări de specialitate sau orice altă
documentație (tratate, monografii, etc.) care tratează subiectele din tematică
și care vor fi aduse la zi în raport cu modificările intervenite până la data
publicării anunțului.
II. Tematica de concurs:
1. Rețele
LAN , WAN, Internet, Intranet;
2. Modelul
de referință OSI și TCP/IP;
3. Arhitecturi,
protocoale - Microsoft, Netware, TCP/IP;
4. Administrarea
rețelelor de calculatoare;
5. Instalări
și configurări de echipamente în Rețele locale (switch-uri, routere, acces
point-uri);
6. Instalare,
configurare și depanare hardware software;
7. Tipuri
de licențe utilizate în școli;
8. Calculatoare
- arhitectură, componente, caracteristici periferice, diagnosticare defecte;
9. Sistem
de operare Windows: 11, Windows 10,Windows 7,Windows 2022 Server,
10.
Instalare, configurare și utilizare Microsoft Office 2021, 2019, 2016, 2013,
11.
Servicii (aplicații) Internet și protocoale la nivel de aplicație (mail,
transfer de fișiere, DNS, telnet, etc).
12.
Administrare baze de date ACCESS, SQL
13. Monitorizare, administrare,
salvare sistem supraveghere audio- video.
Calendarul de desfășurare a
concursului
Data publicării și afișării anunțului de concurs este: 20/06/2024
-
termenul de depunere a dosarelor în data de 05/07/2024, ora 18:00, la sediul instituției;
-
selecția dosarelor în data de: 08/07/2024, ora 18:00, la sediul instituției;
- afișare rezultate la selecția
dosarelor în data de: 09/07/2024, ora 10:00, la sediul instituției.
- termen de contestare la selecția
dosarelor până la data de 09/07/2024,
ora 12:00, la sediul instituției.
- afișarea rezultatelor
la soluționarea contestațiilor privind
selecția dosarelor în data de
09/07/2024, ora 16:30, la sediul instituției.
Proba scrisă:
- proba scrisă în data de 22/07/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
- afișarea rezultatelor de la proba
scrisă în data de 22/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției
- termenul de depunere a contestațiilor
la proba scrisă până în data de
23/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
- afișarea rezultatelor la soluționarea
contestațiilor probei scrise în data de
23/07/2024 , ora 16:30, la sediul instituției;
Proba practică:
- proba practică în data de
25/07/2024 , ora 10.00, la sediul institu iei;
- afișarea rezultatelor de la proba
practică în data de 25/07/2024, ora 15:00, la sediul instituției
- termenul de depunere a contestațiilor
la proba practică până la data de 26/07/2024
, ora 15:00, la sediul instituției
- afișarea rezultatelor la soluționarea
contestațiilor probei practice în data
de 27/07/2024 , ora 15:30, la
sediul instituției
- Afișarea rezultatelor finale în data de 28/07/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;
Director,
Prof.
Grosariu Nicu-Cornel
17.06.2024 Procedura privind
ocuparea postului (0,5) de informatician I S se reia. Concursul si calendarul
vor fi publicate începând cu 20.06.2024.
03.06.2024 La
concursul privind ocuparea postului (0,5) de informatician I S- nu au existat candidați. Concursul se va
relua la o dată ulterioară pe care o vom
anunța.
21.05.2024 Anunț concurs 0,5 normă informatician I. S. --- condiții,
calendar, bibliografie( descarcă aici)
Calendarul
de desfășurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de
concurs este: 16/05/2024
termenul de depunere a dosarelor în data de 30/05/2024 , ora 12:00, la sediul
instituției;
- selecția dosarelor în data de: 31/05/2024 ,
ora 10:00, la sediul instituției;
- afisare rezultate la selectia dosarelor în
data de: 31/05/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
- termen de contestare la selectia dosarelor
în data de 03/06/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
- afișarea rezultatelor la soluționarea
contestațiilor privind selectia dosarelor în data de 03/06/2024 , ora 13:00, la
sediul institutiei.
Proba scrisă: - proba scrisă în data de
07/06/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
- afișarea rezultatelor de la proba scrisă în
data de 07/06/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
- termenul de
depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 10/06/2024 ora 14:00, la
sediul instituției;
- afișarea
rezultatelor la soluționarea contestațiilor probei scrise în data de 10/06/2024
, ora 15:30, la sediul instituției;
Proba practică: - proba
practică în data de 11/06/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
- afișarea
rezultatelor de la proba practică în data de 11/06/2024 , ora 14:00, la sediul
institutiei.
- termenul de
depunere a contestatiilor la proba practică în data de 12/06/2024 ,ora 14:00,
la sediul instituției;
- afișarea
rezultatelor la soluționarea contestațiilor probei practice în data de
12/06/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
Afișarea rezultatelor finale
în data de 12/06/2024 , ora 16:00, la sediul instituției
20.01.2023 Rezultatele
finale ale concursului pentru ocuparea posturilor vacante de îngrijitori (aici)
19.01.2023 Rezultate
proba scrisă concurs ocupare posturi vacante îngrijitori
10.01.2022
ACTUALIZARE CALENDAR OCUPARE POSTURI VACANTE - 2 posturi
îngrijitori
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.12.2022 Liceul Tehnologic Vasile Gherasim anunță
scoaterea la concurs a două posturi de îngrijitor pentru perioadă
nedeterminată, conform H.G. nr.
1336/08.11.2022.
A. Documente solicitate candidaților
pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a)
formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b)
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,
potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c)
copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat
schimbarea de nume, după caz;
d)
copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care
atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care
atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de
autoritatea sau instituția publică;
e)
copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru
perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea
studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f)
certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,
eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile
sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h)
certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis
infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind
Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis
infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor,
precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și
funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu
modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile
din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială,
precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune
contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități
sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică
sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele pentru concurs se depun la sediul unității, compartimentul
secretariat, telefon 0230416025,
persoana de contact 0757627215,
email: scmarg1@yahoo.com
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afișare): 09.01.2023,
ora 15:00, la sediul instituției.
B.
Condițiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate
ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile
prevăzute de Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542
alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.
57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările
ulterioare:
a)
are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii
Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European
(SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b)
cunoaște limba română, scris și vorbit;
c)
are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 Codul
muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d)
are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau
de unitățile sanitare abilitate;
e)
îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și,
după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos
la concurs;
f)
nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni
contra securității naționale, contra autorității, contra umanității,
infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori
contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție
care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției
contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a
intervenit reabilitarea;
g)
nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea
dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a
desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii
sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii
ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a
comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019
privind Registrul național automatizat cu privire la
persoanele care au
comis infracțiuni sexuale,
de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și
pentru completarea Legii
nr. 76/2008 privind
organizarea și funcționarea
Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
pentru domeniile prevăzute
la art. 35 alin. (1) lit. h).
C. Condiții specifice de participare la
concurs:
1. Studii
generale: medii
2. Perfecționări
(specializări): Nu necesită
3. Cunoștințe
de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): NU
4. Limbi
străine (necesitate și nivel) cunoscute: NU
5. Abilități,
calități și aptitudini necesare: NU dar poate constitui un avantaj
aptitudinile de acordare a primului ajutor
6. Disponibilitate
pentru program flexibil / schimburi(in condițiile unui învățământ
desfășurat în două schimburi)
7.
Vechime: NU SE CERE.
D. Bibliografie și
tematică pentru concursul de ocupare a postului de îngrijitor:
Ordin
nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unitățile pentru
ocrotirea, educarea și instruirea copiilor și tinerilor(link);
Legea nr.
477 din 2004 privind codul de conduită a personalului contractual din
autoritățile și instituțiile publice Cap.II Norme generale de conduită profesională
a personalului contractual, art.7;
Legea nr. 307 din 2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu
modificările și completările ulterioare;
Ordinul
nr: 3946 din 01.06.2001 norme de prevenire și stingere a incendiilor
specifice unităților cu profil de învățământ și educație(
link)
Legea nr. 319 din 2006 a privind sănătatea și securitatea muncii
cu modificările și completările ulterioare Cap.IV Obligațiile
lucrătorilor;
H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a prevederilor Legii securității si sănătății in munca nr.
319/2006 cu modificările și completările ulterioare;
Ordin 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și
sănătate publică privind mediul de viață al populației cu modificările și
completările ulterioare;
Legea nr. 53 din 2003 Codul Muncii, republicată Titlul XI,
Cap.II Răspunderea disciplinară art.247-252, cu modificările și completările
ulterioare.
Ordin
comun nr. 5.487/1.494/2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a
activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de
siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2
https://www.edums.ro/2020-2021/Ordin%20MS.%20Normele%20de%20igien%C4%83%20din%20%C8%99coli.pdf
https://www.igienaphs.ro/stiri/87-igiena-in-unitatile-de-invatamant.html
TEMATICA
1. Reguli de efectuare a curățeniei în instituția de învățământ.
2. Reguli
de depozitare a produselor de curățenie (link)
3.
Echipamentul de protecție
4. Curățenia
si dezinfecția
5. Noțiuni
fundamentale de igienă
6.
Managementul deșeurilor
7. Norme
de prevenire si stingere a incendiilor în unitățile de învățământ
8. Obligațiile
lucrătorului
9.
Conduita profesională a personalului contractual
10. Atribuții
conform fișei postului ( vezi model)
E.
Calendarul de desfășurare a concursului, respectiv data limită și ora până
la care se pot depune dosarele de concurs:
-
termenul de depunere a dosarelor (10 zile
lucrătoare de la afișare): 09.01.2023, ora 15:00, la sediul instituției;
-
selecția dosarelor: 10.01.2023 și
comunicarea rezultatelor prin afișare la sediul instituției -ora
16:00;
-
proba scrisă în data de19.01.2023, ora 09.00,
la sediul instituției;
-
afișarea rezultatelor de la proba scrisă:
12:15
-
proba practică în data de 19.01.2023, ora
13:00, la sediul instituției;
-
afișarea rezultatelor de la proba practică:
14:00
-
proba interviu în data de 19.01.2023, ora
15:00, la sediul instituției.
-
afișarea rezultatelor de la proba de interviu:
17:00
-
afișarea rezultatelor finale: 20.01.2023
ora 08:30
Termenele
în care se pot depune contestații, respectiv afișarea rezultatelor
contestațiilor:
- se pot
depune contestații până în data de:
20.01.2022, ora 10:00 - 15:00 la sediul instituției.
- afișarea
rezultatelor la soluționarea contestațiilor: 25.01.2022, ora 15:00,
la sediul instituției.
CÂND SE FAC ÎNSCRIERILE?
ÎNVĂȚĂMÂNT LICEAL ETAPA I:
š 4-11 iulie 2022-
completarea opțiunilor în fișele de înscriere
š 14 iulie 2022-
repartizarea computerizată
š 15-20 iulie 2022-
depunerea dosarului de înscriere
ÎNVĂȚĂMÂNT
LICEAL ETAPA a II-a:
š 1-3 august 2022-
completarea opțiunilor în fișele de înscriere
š 4-5 august 2022-
repartizarea candidaților. AVANTAJELE școlarizării la Liceul
Tehnologic ,,Vasile Gherasim :
*
domenii de calificare în concordanță cu cererea de pe piața muncii; * instruire practică la
agenți economici de profil și în atelierele școlii;
*
naveta asigurată prin transportatori colaboratori;
* absolvenții învățământului
profesional primesc certificat de absolvire a ciclului inferior al liceului,
iar cei care promovează și examenul de certificare a calificării
profesionale dobândesc certificat de calificare profesională nivel 3 și
suplimentul descriptiv al certificatului, conform Europass și își pot
continua studiile în clasa a XI-a de liceu, în condițiile legii și
ale reglementărilor specifice stabilite de MEN.
* elevii din învățământul
liceal beneficiază de susținere financiară, în conformitate cu prevederile
legale, prin programul social Bani de liceu, în cuantum de 250 de lei lunar,
iar cei din învățământul profesional prin ,,Bursa Profesională în cuantum
de 200 de lei lunar.
NOTĂ: Nu pot fi
înscriși candidații cu situația școlară neîncheiată, aflați
în stare de corigență sau repetenție.
CINE SE POATE ÎNSCRIE ?
*
elevii de clasa a VIII-a din seria curentă, care trebuie să facă dovada
promovării clasei la sfârșitul anului școlar;
*
absolvenții claselor a VIII-a din serii anterioare care nu au împlinit 18
ani până la data începerii cursurilor anului școlar 2022-2023 și care nu au
fost înmatriculați într-o unitate de învățământ
UNDE SE FAC
ÎNSCRIERILE?
la secretariatul
Liceului Tehnologic Vasile Gherasim Marginea.
CÂND SE FAC
ÎNSCRIERILE?
ÎNVĂȚĂMÂNT PROFESIONAL ETAPA I: · 4-8 iulie 2022-
Înscrierea candidaților, pe baza fișei de înscriere, la secretariatul
liceului;
·
14 iulie 2022- Proba suplimentară de admitere (dacă este cazul)
· 15 iulie 2022- Afișarea
listei candidaților declarați admiși, respectiv a celor
respinși.
· 18-21 iulie 2022-
Depunerea dosarelor de înscriere
· 25 iulie 2022- Afișarea
listei cu locurile rămase libere
ETAPA a II-a:
· 26-28 iulie 2022-
Înscrierea candidaților, pe baza fișei de înscriere, la secretariatul
liceului
· 1 august 2022- Proba
suplimentară de admitere (dacă este cazul)
· 3 august 2022- Afișarea
listei candidaților declarați admiși, respectiv a celor
respinși.
·
4, 5, 8 august 2022- Depunerea dosarelor de înscriere
· 8 august 2022- Afișarea
listei candidaților înmatriculați și a situației cu locurilor
rămase libere după depunerea dosarelor de înscriere.
· ETAPA A III-A:
9-10 august - rezolvarea cazurilor speciale
01.10.2021 Număr persoane vaccinate:
personal didactic=24, personal nedidactic =1, rata de vaccinare=47,16%
25.10.2021 Anunț angajare prin
concurs - 0,5 normă post inginer
de sistem, personal didactic auxiliar (vezi
anunț)
19.06.2021
Examenul de
evaluare nationala clasa a VIII-a, an școlar 2020-2021
11.12.2020 Angajare prin concurs, pentru
perioadă nedeterminată, fochist și îngrijitor
Aici
vedeți documentele in format pdf : Anunț, Calendar
concurs, fisa postului fochist,
fisa postului îngrijitor
19.10.2020 angajare, prin concurs ,
pentru perioadă nedeterminată, post muncitor fochist și post îngrijitor ( vezi documente in
format pdf : anunț+bibliografie
, calendar concurs,
fișa
postului ingrijitor, fisa postului fochist)
10.09.2020 Măsuri de organizare a
activității în cadrul unităților de învățământ în condiții
de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul
SARS-CoV-2 ( vizualizare
document pdf)
17.08.2020 informare program național
școala de acasă (informare, cerere înscriere,
declarație
)
06.07.2020 lista elevi înscriși la
învățământul profesional sesiunea i
2020 (vizualizare
document pdf)
25.05.2020 Adresa Nr.29747/20.05.2020
privind încheierea situației școlare și înscrierea la examenul
de evaluare națională (vizualizare document pdf)
Procedura nr. 26651/
14.02.2019 cu privire la asigurarea
condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe care
susțin examenele naționale: evaluarea națională si examenul
național de bacalaureat - sesiunea 2020 (vizualizare
document pdf)
OMEN 4916/2019 (vizualizare
pdf) și OMEC 4248 (vizualizare
pdf) privind organizarea și
desfășurarea examenului de EVALUARE NAȚIONALĂ 2019-2020
OMEC 4115/2020 ( vizualizare pdf) privind programele de examen pentru EVALUAREA NAȚIONALĂ
(anexa 1) și
BACALAUREAT ( anexa 2)
ORDIN Nr. 4948/2019 din 27 august 2019
privind organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat
pentru anul școlar 2020 2021( vizualizare
pdf)
ORDIN nr. 4.317/21 mai 2020 Pentru
modificarea și completarea Ordinului ministrului educației naționale,
interimar, nr. 4.948/2019 privind organizarea
și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat pentru anul școlar
2020 2021 (vizualizare
pdf)
ORDIN nr. 4325/22mai 2020 ORDIN pentru modificarea și completarea
Ordinului ministrului educației naționale nr. 5.087/2019 privind organizarea, desfășurarea și calendarul
admiterii în învățământul profesional de stat și în învățământul dual pentru
anul școlar 2020 2021 (vizualizare
pdf)
ORDIN
nr. 4.266/840/2020 punerea în aplicare a măsurilor privind sistemul de învățământ
în contextul instituirii stării de alertă pe teritoriul României (vizualizare pdf)
ORDIN nr.
4.267/841/2020 pentru stabilirea unor măsuri de prevenire și combatere a
îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2 în unitățile /instituțiile de
învățământ, instituțiile publice
și toate structurile aflate în subordonarea sau coordonarea Ministerului
Educației și Cercetării (vizualizare
pdf)
11.05.2020
procedura și calendarul
privind înscrierea/reînscrierea în învățământul preșcolar pentru
anul școlar 2020-2021
07.04.2020 Documente necesare pentru achiziția de computere prin Programul Euro
200
Adverință EURO 200,
Cerere EURO 200, Hotărâre
de Guvern
27.02.2020 Calendar
ocupare post muncitor calificat (vezi
document pdf)
27.02.2020 Anunț
angajare muncitor calificat, durată nedeterminată (vezi document pdf) și fișa postului ( vezi
document pdf)
9.12.2019 Anunț
angajare post secretar pentru perioadă de timp determinată (vezi
document pdf)
9.12.2019 Calendar
desfășurare concurs post de secretar pe perioadă de timp determinată (vezi
document pdf)
2.12.2019 ANUNȚ PRIVIND ANULAREA
CONCURSULUI PRIVIND ANGAJAREA UNUI SECRETAR ( descarcă PDF)
2.12.2019 ANUNȚ PRIVIND ANULAREA
CONCURSULUI PRIVIND ANGAJAREA UNUI SECRETAR ( descarcă PDF)
2.12.2019 ANUNȚ
ACHIZIȚIONARE AUTOTURISM (descarcă PDF)
19.11.2019 ANUNȚ
ANGAJARE -PRIN CONCURS- POST
SECRETAR (descarcă
PDF)
19.11.2019 CALENDAR
CONCURS SECRETAR (descarcă
PDF)
19.11.2019
FIȘA POSTULUI SECRETAR
(descarcă PDF)
26.10.2019 ANUNȚ ANGAJARE - PRIN CONCURS- PERIOADĂ
NEDETERMINATĂ NR.3570/25.10.2019 (CLICK AICI)
26.10.2019 CALENDAR CONCURS (descarcă pdf)
26.10.2019 Fișa postului muncitor calificat (descarcă pdf)
26.10.2019 Fișa postului
- îngrijitor (descarcă pdf)